Francisco van Jole on Thu, 19 Jul 2001 15:45:55 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Nlse media over acties Goteborg

At 21:47 18-07-2001 +0200, Pieter wrote:

>In elk geval lijkt voorgaande, alsmede de gebrekkige berichtgeving over de
>inhoudelijke motieven van zich verzettende burgers, me eerder iets om je
>als zich progressief/democratisch wanend journalist druk over te maken dan
>over het vermeende geweld van vermeende domme "tophooligans".

Die berichtgeving bleek niet zo gebrekkig als werd verondersteld. En het
geweld 'vermeend' noemen getuigt of van een gebrekkige woordenschat of een
totale onwetendheid of een verregaand cynisme. Ik heb je tekst meerdere
malen geprobeerd te lezen en ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit welke
van de drie precies de oorzaak is.

>Zo en nu ga ik maar eens The Bold & The Beautiful kijken of zoiets,

Dat is een soap en wordt niet om kwart voor tien in de avond vertoond. Ik
denk - gezien het niveau van je betoog - dat je in de war bent met het
10-uur Journaal.

vriendelijke groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com