Pieter on Wed, 5 Sep 2001 09:59:18 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] geheim Wereldbank rapport op www

Die (Jojo's) link werkte bij mij ook niet. Nu weet ik wel dat dat vaak
komt doordat ik de rotzooi hier zo potdicht heb zitten dat er van alles
niet meer doorkomt (hutsefluts applications, pop-up dingesen etc., om van
iets simpels als cookies en referers maar te zwijgen). Alvorens dan mijn
Explorer, firewall en weet ik veel wat te herconfigureren, denk ik
gewoonlijk: ach het zal mijn tijd wel duren. Wellicht lijdt Jos aan
hetzelfde euvel.

In elk geval: bedankt voor uw beider tips/links. Mij fijn gaan lezen.

Pieter "Punk"