Michael van Eeden on Tue, 18 Sep 2001 09:47:59 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] let op: wis je harde schijf niet

Maurice schreef (maandag 17 september 2001, 22:19:32):
> Dit soort aanwijzingen voor een naderend Armageddon zitten ook in het
> Windows OS verborgen. Klik bijvoorbeeld eens op 'start' en dan op
> 'uitvoeren'. Typ vervolgens 'format C:'. De gevolgen zijn ronduit
> verbazingwekkend.

ik hou persoonlijk niet zo van dit soort grapjes, er zijn altijd
mensen die het nog gaan proberen ook omdat ze te weinig van computers
weten en denken weer iets leukt gevonden te hebben. Voor mensen die
niet snappen wat hierboven staat: als je dit doet wis je de harde
schijf van je computer.

(en waarom ik het zelf niet leuk vind? omdat die mensen daarna
steevast mij opbellen)

groet,

Michael (mieg@factory.org)