Jeroen Bosch on Tue, 18 Sep 2001 19:31:54 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Islamic Jihad, what is next ?

> Het succesverhaal van hun bemoeienis in Vietnam bijvoorbeeld?
Volgens mij
> kunnen ze beter het advies van die mensen op de Volkskrant-foto
opvolgen,
> dat is op de lange termijn waarschijnlijk succesvoller.

Vreemd genoeg denk ik dat je met 'het advies van die mensen op de
Volkskrant-foto' doelt op de paginagrote foto van afgelopen
donderdag(?), waarop te zien is hoe mensen in paniek van een van de
WTC-torens springen. Ik heb een zieke geest.