Diana Ozon on Wed, 10 Oct 2001 23:09:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Bert, bin Laden, steganografie en zelfcensuur

At 21:16 10-10-01 +0200, Francisco van Jole wrote:
>...Laden used in the photograph seems to show him with a bottle of Jack
>Daniels."...
>....he was clearly wearing the camouflage jacket of a standard US Battle
>Dress Uniform (BDU)."
>...he also appeared to be sporting an Ironman Triathlon watch,
>manufactured by the American company Timex."

Zijn dresscode zit vol geheime boodschappen!

>Dat was weer genoeg beeldcultuur voor vandaag geloof ik.

Nee, kijk en let goed op gelaatsttrekjes, handgebaren, stropdassen,
broches, shawls en andere accessoires.

At 22:26 10-10-01 +0200, Mauzz wrote:
>Ook leuk nieuw begrip in het digitijdperk: 'de orginele bewerkte foto'
>http://www.lindqvist.com/graphics/bert/postermuppetssmall.jpg

Fraai staaltje van desinformatie? De taliban is zo gek nog niet:
beeldcultuur is levensgevaarlijk en moet verboden worden!

Voor t zo ver is stuur ik nog een knipoog ;)

Diana