Pieter on Thu, 11 Oct 2001 10:15:03 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] nb Hoe lang reikt...

nb Voor ik de vaderlandsche pers te veel credit geef, het lijkt me een
nobele taak voor alle betrokkenen om fel te protesteren tegen elke poging
om een onafhankelijke (in dit geval Arabische) zender aan banden te
leggen. Volgens het aloude adagium: Morgen ben jij de lul. Bovendien: wie
zou ons anders van plaatjes moeten voorzien op dit moment?

Of wacht eens... zouden ze gewoon de weg vrij willen maken voor CNN (& NOS
& BBC & RTL & ...) zodra ze dezer dagen hun grondoffensief inzetten? Dat
zou nog eens convenient zijn, denkt u niet?

Volgens mij is het allemaal een complot van AOL/Time Warner.

Pieter

nnb Tot de summier vrijgegeven militaire successen tot nu toe wordt
inmiddels gerekend dat er twee *familieleden* van de leider van Al-Qaida
zouden zijn omgebracht. Pardon?

Uit de reeks "proportioneel en rechtvaardig" struikelde ik ten slotte nog
over het volgende:

http://www.fair.org/activism/oreilly-war-crimes.html