Eveline Lubbers on Thu, 11 Oct 2001 21:50:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Bert, bin Laden, steganografie en zelfcensuur

> W. http://www.lake.nl
>
> zoiets??
>
> http://www.foxnews.com/story/0,2933,36218,00.html

of deze?:
http://asia.cnn.com/2001/US/10/10/inv.mostwanted.list/

ik denk dat de vraag terug verwees naar bert als root of all evil,
maar ik kon hem daar zo snel niet tussen vinden...
eveline