Ron Peperkamp on Fri, 12 Oct 2001 18:21:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Bug in GoedeDoel [was Steun MAMA CASH [was ongeboren kind]]

> Wie een domein heeft kan ongelimiteerd stemmen. Gewoon het scherm
refreshen
> en zich opnieuw opgeven via [randomnaam]@[je-domein.bla]. Zo hebben die
> enge clubs zichzelf waarschijnlijk omhoog gewerkt. Jammer voor de
> goedwillenden die tot nu toe een eerlijke stem hebben uitgebracht maar die
> site heeft een bug en tegen fantatieke christenen valt niet op te boksen.

Michael en ik zaten al te denken aan een scriptje om onze favoriete doel
eens flink omhoog te jagen...
Bij nader inzien kunnen we deze zaak beter modern aanpakken:

- een zich nog te melden Nettime-wizkid schrijft het bovenstaande script en
stelt dit op deze lijst beschikbaar;
- alle domeinbezitters op de Nettime-lijst zorgen er gezamenlijk voor dat
'Christenen voor Israel' bovenaan komt te staan;
- vervolgens wachten we tot al het geld binnen is;
- dan schrijft Fransisco een hevig verontwaardigd stukje in zijn krant over
de schandalige aktie van een stelletje Nettime-anarchististen die de hele
Nederlandvoorhetgoededoel-enquete hebben gecorrumpeerd;
- alle betrokken goede doelen beklagen zich bij de stichting; enkele dreigen
zelfs met processen en kamervragen;
- de in verlegenheid gebrachte stichting besluit alle gelden dan maar aan
één onverdachte organisatie te schenken (t.w. Unicef - waar ik persoonlijk
prima mee kan leven).

Simpel en doeltreffend.

Ron Peperkamp
ron@peperkamp.nl