Jos Horikx on Tue, 16 Oct 2001 15:48:01 +0200 (CEST)

Re: Post-traumatische-post (Was: RE: [Nettime-nl] Microsoft under attack)

At 15:30 16-10-01 +0200, Peter van der Pouw Kraan wrote o.a.:

>Ik meen dat anthraxsporen vrij algemeen in de grond voorkomen in veel delen
>van de wereld.
>Als de sporen zo algemeen voorkomen, zou het dan niet mogelijk zijn dat er
>op veel voorwerpen sowieso wel eens een paar zitten en dat de kans reeel is
>dat je ze wel eens vindt als je apparatuur maar gevoelig genoeg is?
>Wat zouden de uitslagen zijn bij een aantal willekeurige samples straatvuil?

Een tamelijk degelijk verhaal, lijkt me, staat op:
http://cryptome.org/anthrax-biz.htm

Ik heb het geselecteerd om zelf door te lezen vanavond of zo, dus
ik ben er niet zeker van dat er een antwoord op jouw vraag in staat,
desondanks post ik deze reply maar...

Met vriendelijke groet,

JH