Case Roole on Sun, 28 Oct 2001 00:08:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] KNMI wint prijs voor meest toegankelijke website

Punt is "toegankelijkheid", niet - waar jij het over hebt - "navigatie".

Zie de passage:
In juli dit jaar bleek uit een testrapport het KNMI al de best
toegankelijke website voor mensen met een handicap in het thema nieuws-
en mediawebsites. Het KNMI ontving de Toegankelijkheidsprijs uit handen
van Pascal Ursinus, ambassadeur van de organisatie Drempels Weg, voor
mensen met een handicap.

Nu jan-en-alleman allerlei non-W3C programmaatjes op de homepage duwt als
enige toegang tot sites verdient het zeker de aandacht dat aangepaste
programmatuur voor gehandicapten eisen stelt waar sites goed of minder goed
aan kunnen voldoen en dat deze anders zijn dan de navigatieeisen van de
valide (?) medemens.

En ik heb het weer ook nooit goed kunnen vinden op de KNMI site...

-cjr