Jeroen Disch on Wed, 21 Nov 2001 17:28:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] www.dds.nl, november 2001

> aard

Ik heb de laatste weken zeer slechte ervaring met DDS. Sinds ze zijn
begonnen met betaalde abonnementen, hapert mijn inkomende DDS-mail
continu. Dagenlang ontvang je nauwelijks mail, dan opeens 50
tegelijkertijd. Mensen die mij hebben gemaild zeggen dat ze het mailtje
met foutmelding terugkrijgen, nu al drie weken. Als je hun helpdesk belt
(a Fl. 1,05 per minuut) krijg je dagen achtereen een bandje te horen en
kun je iets inspreken. Ik ben nog nooit teruggebeld of -gemaild. Op de
DDS-site staat heel af en toe een storingsmelding, maar nooit als er
echt iets is.

Zijn er meer mensen met DDS-mail-problemen?

Jeroen Disch.