Richard Reekers on Sat, 26 Jan 2002 12:46:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] informatievoorziening VVD -- sowieso verkiezingen

Ha Leon, Lake e.a.

Rustig aan nou maar.

Als Nettimer vond ik het wel leuk om te lezen dat de oorspronkelijke maar nu
vernieuwde  @yourservice-partij haar digitale talk niet walkt.

Ook was het leerzaam om te volgen hoe jouw, Leon, werkwijze is als
NedSecure-itist (b.v. weliswaar, maar goed).

En het is toch wat stillig op de lijst.

Dus Lake, waarom niet?

Zo ben ik bijvoorbeeld geabonneerd op de gratis e-service van LN. Altijd
interessant om te volgen. Nu kregen de e-listers gisteren een "bericht aan de
leden", waarin het bestuur ergens afstand van neemt. Het oorspronkelijke bericht
van de heer in kwestie, 3 dagen daarvoor, was echt om te lachen, maar dat heb ik
inmiddels weggegooid. Maar met Leon's en Leo's actie, gooi ik het in de groep:
Moeten we daar als Nettime iets mee, met de aankomende verkiezingen?

Groet,

Richard -- er kan maar 1 moraalridder / "koning" zijn -- Reekers

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Subject:  Speciaal bericht aan de leden
Date: Fri, 25 Jan 2002 17:51:28 +0100

(...)

Dhr. Eberhard valt het bestuur en met name voorzitter Jan Nagel aan.  In dit
verband het volgende: Dhr. Eberhard heeft zich gemeld als kandidaat voor de
Tweede Kamer en gevraagd hem op een verkiesbare plaats te zetten na Pim
Fortuyn op de lijst Haarlem.  Dan zou hij zich voor 100 procent inzetten om
zowel Pim Fortuyn als hemzelf te promoten.  Hij schrijft dan:

"Bij die 100% inzet hoort ook een aanzienlijke financiele bijdrage.  Ik ben
bereid alle kosten van de verkiezingscampagne in het district Haarlem voor
mijn rekening te nemen.  Het budget dat ik hiervoor wil vrijmaken is ca.
50.000-60.000 euro.  Ik hoop een en ander met jullie te kunnen bespreken
tijdens de solicitatiegesprekken."

(...)

Met vriendelijke groeten,
Broos Schnetz