akkemei peper on Fri, 8 Mar 2002 16:33:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] reactie

Beste nettimers,

Even een reactie op de losgebarsten discussie naar aanleiding van mijn
mailtje. Toegegeven, de vraag was  makkelijk gesteld maar wel zo onschuldig
bedoeld als hij gesteld was. Ik ben het eens met Barbara van der Drift; is
er op nettime nog plek voor simpele vragen of is het een plek voor de
incrowd, elite netkenners??

Het was niet mijn bedoeling iemand te beledigen, mijn excuses als dat
gebeurd is.
Met vriendelijke groeten, Akkemei (een net-niet-kenner)