Martin Sjardijn on Mon, 18 Mar 2002 14:50:02 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] xs4all nieuwe stijl?

>Het is alweer zo'n andere halve week geleden dat er 2 inkasso's van
>de Inkasso Unie in mijn bus rolden.
[knip]
Peter

hetzelfde overkwam mij en nog vervelender.

zo'n anderhalve maand geleden werd onverwachts mijn mxstream-verbinding
verbroken tijdens het werk.
Na eindeloos veel teleoontjes en de bekende onmogelijk lange wachttijden,
om vervolgens vele malen doorverbonden te worden met een ingesprekstoon
als resultaat, zag men geen betalingsachterstand en geen reden voor
afsluiting.
KPN mxstream bellen was het advies. Zo gezegd zo gedaan...
Nog langer wachten, maar nu ook onbeschofte telefoonnist(es) aan de lijn...,
zonder enig resultaat. Schadepost op basis van 3d-modeling uurloon zo'n 500
euro.

Uiteindelijk kreeg ik te horen dat xs4all opdracht had gegeven de
verbinding af te sluiten. Bij xs4all wist men van niets...

Ik heb besloten mxstream afgesloten te laten en een nieuwe provider Cistron
genomen..., er is geen dookomen aan.
Overigens echter tot op heden nog geen mxstream verbinding. "...KPN heeft de
lijn nog
niet vrijgegeven...", volgens een gemakkelijker te bereiken medewerker van
Cistron.
KPN schijnt Cistron met een langzaamaan-aktie te boycotten dacht Cistron
medewerker.

Emails worden soms een maand na dato beantwoord en soms helemaal niet door
xs4all.

Wat is hier aan de hand? Het Nederlandse Spoorwegen syndroom?

Grt Martin Sjardijn

PS
vanochtend (18 maart)las ik in de Spits dat Cistron is overgenomen door
Concepts ICT en failliet is.