Karin Spaink on Tue, 26 Mar 2002 16:19:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Uitspraak Hoge Raad gevaar voor hyperlink

Voor wie de uitspraak zelf wil nalezen:

http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/frameset.asp?ui_id=32352

- K -

--

When I turned thirty, I broke off diplomatic relations with
the Pepsi generation. Any hip young people want to