Tamas, M. on Thu, 9 May 2002 14:09:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] FW: Nederlanders

DIT MAILTJE ONVING IK OP MIJN WERKADRES GISTEREN, OP 8 mei VAN info
[SMTP:Pim@forever.nl]  MET EEN PAAR 100 ANDERE COLLEGA'S;
IK DACHT DAT IN DEZE DAGEN GEEN ENKELE VERKIEZINGSCAMPAGNES GEVOERD MOCHTEN
WORDEN; + VRAAG IK ME AF OP WELKE MANIER DIT SOORT MAILS DE MUREN VAN EEN
INSTITUUT _ZONDER POLITIEKE AGENDA_ BINNENDRINGEN???

-----Original Message-----
From: info
To: Undisclosed.Recipients@door.bk.tudelft.nl
Sent: 5/8/02 10:30 AM
Subject: Nederlanders

In memoriam Pim Fortuyn

Politiek Den Haag, bent u nu wakker?

Een van de uwen is vermoord !
Een echte 'volksvertegenwoordiger'.
Een vertegenwoordiger die eindelijk liet horen,
wat miljoenen Nederlanders al jaren roepen.
Maar u wilde niet luisteren naar die "Racistische Nederlanders".
Hebt u nu uw zin ?
Onze hoop in deze afgegleden maatschappij is vermoord !
Waarom ?
Om de zogenaamde vrije meningsuiting die wij hebben !
Die hebben we niet .!  Niet echt....!
Want daar krijg je uiteindelijk de kogel voor !
We moeten inspraak eisen, permanent.
Dicht samen de kloof tussen ons en het parlement...!!!

	OPROEP

Lieve mensen, kom massaal op de dag van Pim's begrafenis naar Rotterdam
Laat a.u.b. daar op gepaste wijze uw afschuw zien.
Laat ook en op gepaste wijze "Den Haag" onze woede zien.
Laat dan op gepaste wijze "Den Haag" duidelijk weten dat er gefaald is.
Komt allen om Pim Fortuyn te herdenken als een man die het voor ONS
opnam.
Kom vrijdag 10 mei naar Rotterdam en breng bloemen, kaarsen en vlaggen
mee.

Marjon

Directe democratie is de basis voor een stabiele samenleving. Pim
Fortuyn was als uniek mens in staat de verstarring te doorbreken. De
vraag is of in zijn nagedachtenis  <http://www.kamerzetel-151.nl>
Kamerzetel 151 een alternatief is voor zijn inbreng om de stem van het
volk in de politiek tot uiting te laten komen. Ik hoop, samen met veel
anderen van harte dat die ruimte zal worden geboden in de Tweede Kamer,
op televisie en in de pers.

<http://nl.nedstatbasic.net/cgi-bin/viewstat?name=jeugdhulpenoplossingen

 <http://www.nedstat.nl/cgi-bin/viewstat?name=sdn>