Eveline Lubbers on Thu, 9 May 2002 14:55:01 +0200 (CEST)

(Fwd) Re: (Fwd) Re: [Nettime-nl] FW: Nederlanders

Ik heb het nagevraagd bij Kafka (extreem-rechts watchers)
en die zeggen dat het niet uit extreem-rechtse hoek komt:

<<SDN (Sociale Databank nederland, zie link onderaan)
is een initiatief van Rob Brockhus,
einzelganger en idioot. Heeft de pest aan links.>>

gr
eveline

At 14:44 09-05-2002 +0200, Eveline Lubbers wrote:
>enig idee wat dit is?
>evel

GEVOERD MOCHTEN
MUREN VAN EEN