pieter bospunk on Wed, 15 May 2002 01:46:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Re: zwarte lijst bijhouden?

To: <nettime-nl@nettime.org>
Subject: [Nettime-nl] Re. Re: zwarte lijst bijhouden? (Marius van Dam)
From: "Johanneke van Marle" <vanmarle.j.c@chello.nl>
Date: Tue, 14 May 2002 10:42:18 +0200

>Ik vind de polariserende debatten in de media boeiend,  het brengt
>betrokkenheid weer terug. Alleen moord en geweld kan ik niet
>verkroppen. Gelukkig wordt de moord door iedereen veroordeeld
>en ligt daar de eensgezindheid.

>Carolien

Nou ja, eensgezindheid... het zou ook wel raar worden als pakweg
Milieudefensie (vul hier uw favoriete linkse organisatie in) met een
verklaring zou komen "Wij steunen de moord op PF van ganser harte"
nietwaar. Ik bedoel maar: dat Jan en alleman zich van zo'n aanslag
distantieert verbaast noch zegt me erg veel.

Heel wat anders, voor wie het nog niet was opgevallen, ook de linkse
stemmer kan nu op een dode stemmen, en wel op Ab Harrewijn, Lijst 5
Groen Links nr. 11 ( http://www.indymedia.nl/2002/05/3929.shtml ). Doe
mee aan de nieuwe volksgekte.

Vr. gr.,

Pieter