Guusbert van der Tak on Sat, 18 May 2002 13:29:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Re: De democratie in Wording...

>Message: 2
>Date: Fri, 17 May 2002 10:12:12 +0200
>From: Richard Reekers <etld@globalxs.nl>
>To: nettime-nl@nettime.org
>Subject: Re: [Nettime-nl] 'De Democratie' in wording

>"In opkomst, in opkomst... volgens mij is het meer evolueren.
>Zoals alles dat doen (stofzuigers, auto's, ideeën,
>levensvormen). Aanpassen aan de nieuwe tijd, aan nieuwe
>omgevingen."
Is het niet om te huilen dat nu juist tovenaarsleerling Balkenende en zijn
C!da zo groot moest worden ? Wat valt er nog te evalueren met zijn
repressieve beleid...bezuinigen onder het mom van naastenliefde en respect,
'helderheid' omwille van het christenbelang, verplichte  gezonde zondagsrust
en wat al niet meer? Waar Fortuyn het lege links/rechts-gescherm op een
interessante manier doorbrak, gaan we nu weer terug naar een tijd waarin de
C van CDA regeert. Ik betwijfel dus ten zeerste het vermogen van het Cda
zich: "Aanpassen aan de nieuwe tijd, aan nieuwe
>omgevingen."

regards,

Felicia