Michaël van Eeden on Mon, 17 Jun 2002 14:45:02 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Over de 3daagse Chello-storing en berichtgeving

Richard Reekers:
> Fijn dat u onderstaand bericht nog heeft weten te versturen
> het afgelopen weekend. Waar de abonnees meer aan hadden
> gehad was een doorgeglibberd bericht mbt. de nu al drie
> dagendurende storing.
>
> Het zal ongetwijfeld met KPN Quest te maken hebben, maar
> laat dat dan wel ff weten.

Ik geloof dat UPC al eerder was overgestapt, ik zie in ieder geval
Level3 voor verbindingen naar de VS. Daar kan het dus niet aan liggen
volgens mij. En mijn verbinding doet het (gevoelsmatig) wel slechter de
afgelopen weken, maar hij doet het wel. Het lijkt me dat er dus een
probleem is met _jouw_ verbinding, meld de storing gewoon bij 0900-1580
zou ik zeggen.

Succes,

Michael