Marja Oosterman on Thu, 12 Sep 2002 00:57:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Fwd: Fw: Doorsturen aub, 't is een kleine moeite...

Sorry Hoor Peter
en ook dank voor jouw reactie Eveline,

ík moet eens wat meer naar die hoax lijsten kijken
maar soms is er iets nieuws, zoals telefoonnrs erbij enz. waardoor ik ga
twijfelen ;-))

H.groet,

Marja