ReindeR Rustema on Thu, 19 Sep 2002 12:59:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Hannah Belliot en haar 'culturelerepresentativiteit'

At 10:29 AM +0200 9/19/02, Noraly Beyer (de nieuwslezeres nps
journaal?) in het Amsterdams
Stadsblad wrote:
>Maar waarschijnlijk is het nog niet goed doorgedrongen dat
>gelijkschakeling van amateurkunst en professionele kunst vooral gevolgen
>heeft voor de verdeling van de subsidies."

Jammer voor de amateurkunst lijkt me. Als er subsidies wegvallen dan
verdwijnen er stilletjes amateurgezelschappen die zich vermaken in de
spreekwoordelijke zaal Concordia. Als de door kunstliefhebbers
gewaardeerde kunst aan het kortste eind zal trekken dan komt er wel
ophef. Een paar berichtjes op de kunstpagina van de krant naar
aanleiding van een persberichtje en de boel komt in beweging. In dit
stadium is er nog te weinig duidelijk, vandaar de stilte lijkt me.

--
ReindeR