Jaap Meijers on Thu, 3 Oct 2002 23:01:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] ALS...DAN; de literatuur van de [bron]CODE

Wilfried,
intrigerende benadering van programmeertaal. Ik moest hierdoor denken aan
Aymara, een taal die in Zuid-Amerika gesproken wordt. Mijn reisgids
afgelopen zomer meldde dat Aymara zo logisch is dat het goed gebruikt zou
kunnen worden als computertaal. Onderstaande ter illustratie:

...The techniques derived from a thorough study of the relationship between
Aymara logic and syntax could be very enlightening for the elaboration of
new computer languages. Perhaps Aymara could be used directly for this
purpose...

Jaap