Ronald van Raaij on Tue, 8 Oct 2002 12:15:02 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Kettingbrief' Amnesty geen hoax

Tja, dat het geen hoax was, wisten we denk in onderhand wel. De reden dat de
discussie wat warrig eindigde (of eigenlijk naar mijn idee nooit goed
begon;-) is omdat niemand zijn vingers blijkbaar wil branden aan de kwestie:

- moet het worden 'toegestaan' om mensen een mail te sturen voor een
politiek correcte actie (en daar valt deze zeker onder)
- maar wat dan met het even (net)politiek correcte standpunt 'geen mail waar
ik niet om gevraagd heb'

Zoals het bericht al zegt:
"We hebben 'm de afgelopen maand zeker *vier* keer gehad" (mijn
accentuering)

Moeilijk moeilijk.....

Ronald