Ron Peperkamp on Tue, 15 Oct 2002 02:19:02 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] [Fwd: Oct. 6, 2002 - "To The People Over There" - publicity assistance needed]

Volgens mij zitten die jongens daar sowieso aan het verkeerde front te
frutselen.
Ik bedoel: smeken of men toch asjeblieft een filmpje wil vertonen! En dat
wil het opnemen tegen de grootste mediamachine op aarde? Och guttogut...

  Ron Peperkamp
  ron@peperkamp.nl

   Zo'n mooie digitale camera gekocht?
   Wordt dan in 3 klikken strandwachter