ReindeR Rustema on Thu, 5 Dec 2002 13:16:01 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Persbericht: UPDATE Doe zelf mee aan deverkiezingen voor 383 euro!

At 13:11 +0100 05-12-2002, Ron Peperkamp wrote:
>Pardon? Met dit soort wantrouwen schop je het niet ver hoor - in de
>politiek, noch het leven. Als een fanatieke supporter van de digitale
>democratie 10.000 euro wil betalen, is dat toch geen enkel probleem?

Als het een fanatieke supporter is, dan zou het geen probleem voor zo
iemand moeten zijn om anderen te overtuigen hoe goed dit idee is en
die mensen geld te laten storten. Daar heb je uiteindelijk veel meer
aan.

>Ik heb
>er in ieder geval geen enkel bezwaar tegen als een van mijn fanatieke
>aanhangers 10.000 euro op mijn rekening wil storten. In retour ontvangt de
>donateur dan een hele dikke zoen - niets meer, maar ZEKER niets minder!

Iedereen kan jou sponsoren natuurlijk, je moet zelf uitmaken hoe je
jouw geld rond krijgt. Alles wat ik binnen krijg waar jouw naam
bijstaat bespaar je op die 383 euro. Als er 10000 euro binnenkomt
voor jou dan gaan de 10000 - 383 euro naar jou toe. Kan je mooi de
verliezen op het Hogerhand project mee compenseren...

Maar zover is het nog niet :-)

Ik hoop wel dat je ziet wat de potentiële problemen zijn van grote
donaties. Daar staat vroeg of laat wat tegenover. Er is niet zoiets
als een gratis lunch, daar geloof ik niet in.

--
ReindeR