Jos Horikx on Tue, 6 May 2003 12:23:47 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] digitale stad 3 conferentie, Amsterdam, 19-21 September 2003

At 14:42 6-5-2003 +1000, geert lovink wrote o.a.:
>From: "Peter van den Besselaar" <peter.van.den.besselaar@niwi.knaw.nl>

>CALL FOR PAPERS

>DIGITAL CITIES III
>local information and communication infrastructures:
>experiences and challenges

>A workshop organized within the context of the
>Communities and Technologies Conference Amsterdam 19-21 September 2003

>The relationship between technologies and communities is ambiguous.
>On the one hand, changing technologies of communication and cooperation have
>facilitated the changes in the way people relate to each other.

Ik heb me ooit op deze lijst ge-abonneerd omdat deze was opgezet
mede vanuit het oogmerk een nederlandstalige lijst te zijn.

Ik heb het een-en-ander nog eens gecheckt (sorry) en er staat op
http://www.nettime.org/cgi-bin/mailman/listinfo/nettime-nl toch
werkelijk:

"  Ook is het absoluut niet de bedoeling toch weer Engelstalig mate-
    riaal via nettime-nl te gaan verspreiden. Het is 'dutch only'... "

Wat gaat er hier nou eigenlijk fout? Waarom post men niet gewoon
Nederlandstalig materiaal op de Nederlandse lijst en Engelstalig ma-
teriaal op de Engelstalige lijst. Is dat te simpel ofzo?

JH