Tim van Eekelen on Wed, 14 May 2003 22:18:12 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] mediaonderzoek

Geachte Meneer, Mevrouw,

Ik zal mezelf eerst eventjes netjes voorstellen. Mijn naam is Tim van
Eekelen en ik loop stage bij DHL Solutions in Rotterdam.
Ik ben bezig met een mediaonderzoek, voor Belgie en Nederland.
Het is de bedoeling dat ik op het eind van de rit, goede aanbevelingen
kan geven hoe men bij DHL Solutions het best kan communiseren in de
zakelijke markt naar hun potentiele klanten toe. (in de industrie
sectoren: Fashion, Fast Moving Consumer Goods, Healtcare, Automotive,
Electronics en Chemicals)

Voor Nederland heb ik de meeste informatie al verkregen voor mijn
onderzoek en ik ben nu opzoek naar de informatie voor Belgie
(Nederlandse informatie is ook nog steeds van harte welkom).

Ik hoop dat u mij van goede informatie kan voorzien m.b.t mijn stage
opdracht voor Belgie (en Nederland).

 Daarbij denk ik aan :
- een compleet mediaoverzicht (mag ook algemeen zijn)
- welke communicatiemiddelen zijn het meest geschikt in de zakelijke
markt (mag ook algemeen zijn)
- wat is het bereik van de communicatiemiddelen in de zakelijke markt
(hoeft niet specifiek op de sectoren toegespitst te zijn)
- etc

Heeft u geen informatie over een mediaonderzoek in de zakelijke markt;
kunt u mij dan organisaties of andere instellingen aanbevelen waar ik
deze informatie wel vandaan kan halen.

Bijvoorbaat dank voor al uw moeite en uw respons

MVG

Tim van Eekelen
Stagair Marketing&Sales

DHL Solutions