Emilie Randoe on Thu, 26 Jun 2003 22:52:46 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] vacature bij InteractieveMedia

Beste nettime lezers
De opleiding InteractieveMedia zoekt een docent written media voor 0,4 fte.
Aandachtspunten zijn: scenario en narrativiteit, editorial content, copy en
zakelijke correspondentie. Het programma is onderdeel van de kern van het
onderwijs aan de tweede jaars. Dit programma duurt een half jaar. Het
tweede half jaar switcht de docent naar het eerste jaar.
  Elk blok leveren de studenten een aantal beroepsproducten op. Naarmate de
studie vordert, worden de eisen die aan de producten gesteld
Heb je belangstelling, stuur mij dan een emailtje zodat ik je de vacature
kan sturen. In verband met de zomervakantie ontvangen we je reactie graag
uiterlijk 4 juli.
Met vriendelijke groet, Emilie Randoe

Hogeschool van Amsterdam
InteractieveMedia