Richard Reekers on Wed, 15 Oct 2003 22:52:57 +0200 (CEST)

Re: Re[2]: [Nettime-nl] dorkbotrotterdam || Mabel W. Smit

Kijk, dat klinkt interessanter... Maar Engels , dit Engels, houdt het wel
'very incrowdy'. Wel eens over nagedacht? Is er trouwens een website, of
moet ik daarvoor terug naar eerdere mailtjes? En is er ook een review ergens
online?

Richard

> Richard> What the f... is een 'dorkbot'? En dan graag ff kort in het
Nederlands zodat