Martin Sjardijn on Thu, 12 Feb 2004 17:24:35 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Sedje Hémon en vrtual reality

hierbij een url met een virtual reality werk van de 80-jarige in Den Haag
woonachtige
kunstenares Sedje Hémon.

Op haar verzoek heb ik een interactief 3D werkstuk in mijn webside opgenomen
onder *Projecten*, zoals woensdagavond 11-02-04 te zien was aan het
Spui-theater.

http://www.kalamiteit.nl/world/projects/index.html (laatste item)

In samenwerking met Sedje, werk ik verder door aan de ontwikkeling van een
deel van haar werk in de hoop te komen tot een MultiUserDungeon met beeld,
geluid, chat en interactive 3D beeld-geluidsconversie.

met groet,

martin sjardijn