jo van der spek on Sun, 22 Feb 2004 00:32:39 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] enige hoop voor de vrije radio?

Ik dacht dat de tweede kamer dat al had gedaan, door af te dwingen dat er
ruimte komt voor "volkspiraten programma's"
alleen schijnen radio 100 of Patapoe daar niet onder te vallen.Eigen schuld
natuurlijk.

Jo van der Spek

... snip...