elout on Tue, 2 Mar 2004 19:20:15 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Donner zet jaar celstraf op hacken

floppy's of cd's waarop programma's staan
justitie eerst kwade opzet moet aantonen.

Dit is wel zeer kort door de bocht, een web-browser, telnet,
Ftp-programma`s etc. waar ligt de grens?

Als ik een (negatief) artikel submit naar slashdot.org met een site-url,
en de server gaat daardoor plat, ben ik dan strafbaar?!

meer info;

http://www.security.nl/article/6853/1
http://www.justitie.nl/pers/persberichten/archief/archief_2004/020304Hardere_aanpak_computercriminaliteit.asp?List=Y&ComponentID=45834&SourcePageID=4530
http://www.justitie.nl/Images/11_45832.pdf