geert on Thu, 11 Mar 2004 15:32:40 +0100 (CET)

[Nettime-nl] gezocht: assistent-producent

Beste nettimers,

ik ben in januari begonnen als lector aan de Hogeschool van Amsterdam
bij de afdeling interactieve media. Daarnaast ben ik ook aangesteld aan
de UvA bij de afdeling nieuwe media van Media & Cultuur (fakulteit
geesteswetenschappen).

Naast het bevorderen van de uitwisseling tussen deze twee (gefuseerde)
onderwijsinstellingen zal het tot mijn taken behoren
inhoudelijk-organisatorisch richting te geven aan een nog op te richten
media lab. Het HvA lectoraat zal zich bezig houden met het digitale
publieke domein, o.a. door middel van (online) publicaties, conferenties
en het ondersteunen van onderzoek.

Er is besloten dat een deel van het budget besteed zal worden aan de
aanstelling van een assistent/producent.

Sinds maandag staat deze vacature op de HvA site:
http://www.hva.nl/vacatures/iam-lector.htm

Als je geinteresseerd bent, laat dat dan aan mij weten of stuur direkt
je sollicitatiebrief aan het vermoende adres. We zoeken iemand die
affiniteit heeft met nieuwe media, het leuk vindt zaken te
organiseren... en belangstelling heeft voor theorie.

Graag doorsturen naar vrienden en bekenden!

Groeten, Geert