ReindeR Rustema on Tue, 20 Apr 2004 22:02:20 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Geenstijl gooit handdoek in de ring

Leon Kuunders <leon@kuunders.info> wrote:

> Hangende het onderzoek worden er geen uitspraken gedaan over de aard van
> de afrekening ... had het één (uitspraken via ¼geenstijl') iets met het
> andere (mannen met bivakmutsen) te maken?

Als die afrekening echt waar is dan hecht ik toch meer waarde aan de
hypothese dat het te maken heeft met Martin K. Geenstijl had namelijk de
geluidsopnames van de moord die Martin K. tegen betaling op zijn site
http://www.martink.nl ter download aanbiedt gejat en ontsloten. Hoewel
het (ook?) op mirrors stond geloof ik, dus feitelijk hadden ze geen
diefstal gepleegd. Maar leg dat maar eens uit aan iemand onder een
bivakmuts met een knuppel.

Verder ken ik dat hele GeenStijl.nl niet, ik lees alleen maar *over* ze
af en toe bij Webwereld. Ik zal ze niet missen. Zelf lees ik liever
Usenet als ik even de stem van het volk wil horen. Ik hoop trouwens dat
die hele weblogmode snel over is en iedereen weer gezellig naar Usenet
en de e-mailinglisten terugkomt. Postings op Usenet zijn ook beter vol
te houden dan een weblog. Het valt niet op als je een tijdje niet post
op Usenet, op je eigen weblog wel. Heel af en toe een goede samenvatting
van je belangrijkste inzichten voor de eeuwigheid op je homepage zetten
en hier en daar publiceren en klaar ben je. Alleen nog niet iedereen
heeft begrepen dat het zo moet geloof ik :-)

--
ReindeR