Patrice Riemens on Fri, 13 Aug 2004 08:54:43 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] voor den verveelde medemensch

Nee, niet zo maar, maar waarschijnlijk van een fan gebounced (ik forward
altijd met uitleg...;-)
Maar nu het op voor het oprapen ligt: ik kan de To-Do lijst aan iedereen
aanraden. Hopelijk gaat het niet aan zijn eigen succes ten onder!

cheers, patrizio & de Diiiinoooos!

On Wed, Aug 11, 2004 at 09:53:23PM +0000, geert wrote:
> (krijgen andere nettime-nlers dit ook zomaar opgestuurd? /geert)

(...)

> To-Do
>
> To-Do wekelijks ontvangen? Stuur een mail met de heading 'Nothing to do'
> naar
> Todo@sijtsma.com

(...)

> Oude To-Do's nog eens bekijken? Ga naar http://www.boe.nl/todo