Rob Coenen on Wed, 16 Feb 2005 19:38:30 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Ha Paul, beste medelander van me,

Och heden, maar natuurlijk wil ik jou graag ook op deze lijst (als je maar
niet louter Engelstalige bercihten gaat zitten posten)

Je hebt volkomen gelijk als ik 'ons' zeg, maar alleen de mensen met
Nederlands als eerste taal aan probeer te spreken.
Stom van me om zoiets in Nederland te proberen natuurlijk - het blijkt
immers dat er toch nogal wat niet-Nederlanders zijn die prima Nederlands
kunnen. Een fijne opsteker voor mij!

-ROB

-----Original Message-----
From: nettime-nl-bounces@nettime.org [mailto:nettime-nl-bounces@nettime.org]
On Behalf Of paul
Sent: woensdag 16 februari 2005 0:15
To: nettime-nl@nettime.org
Subject: Re: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

nou wat een fijne dag voor nog een alleen Engelstalige posting op
nettime-nl. dat heb ik namelijk net voor de Engelstalige reader-list
geschreven en ik ben gewoon te lui om het naar het Nederlands te
vertalen (en het Nederlands is ook niet mijn moedertaal en dus snap ik
je 'ons' niet maar misschien bedoel je dat ik als niet Nederlander
helemaal niet op deze lijst mag zijn) maar ik heb het vermoeden dat er
mesen op deze lijst zijn die het wel intressant vinden (qua onderwerp
dan). dus bij deze....

/paul