Rob Coenen on Tue, 22 Feb 2005 18:37:48 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Engelstalige Nettime-NL?

Wijze woorden van ome Jos. Wijs je andere Nettime-NL gebruikers erop dat ze
het charter met voeten treden, wordt je potdomme bijna van deze lijst
weggedemoniseerd!

En, beste Michael van Eeden, ik woon ook in Amsterdam omdat ik dat
hartstikke leuk, internationaal en geweldig vind, maar dat laat onverlet dat
het taalgebruik in Amsterdam amper exemplarisch is voor geheel Nederland.
Dat geldt zowel voor de wijze waarop de Amsterdammers het 'Nederlands' (?)
hanteren alsook het percentage niet-Nederlands in deze stad wordt gesproken.
We hebben het tenslotte over Nettime-NL en niet over Nettime-Randstand of
Netttime-Mokum.

Een uiterst vriendelijke groet,

Rob