Patrice Riemens on Mon, 19 Sep 2005 11:05:49 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Wooing Disruption (live cinema experience 19-23 Sept 2005)

Gisteren mocht ik een repetitie bijwonen in de Rijksacademie, en, al ben
ik natuurlijk geen vooraanstaande kunstkenner en criticus, ik vond het
indrukwekkend! Fantastische grafieken en geluidsmanipulaties..
Ga er heen dus zeggen patrizio & de Diiinooos! (waren er ook bij ;-)

Excuses voor het Engels, en ook weet ik niet hoeveel de inkom bedraagt...

elpueblodechina is back along with Sonia Cillari, this
time performing 'Wooing Disruption' a live cinema
experience.
We will be performing in The Netherlands in resort-off
tour so the program is as follows,

19 09 amsterdam kraakgeluiden 21:30  (OT 301, voorheen 'Filmacademie,
Overtoom 301 dus)
20 09 rotterdam Zaal De Unie 21:00
21 09 den bosch Klub Koe 21:00
22 09 den haag <tag> 21:00 doors open at 20:00
23 09 nijmegen extrapole open 20:30

here links to all this
www.elpueblodechina.org
www.wormweb.nl