communicatie on Mon, 8 May 2006 11:20:27 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Sigchi conferentie'The web and beyond'

Geachte mevrouw, meneer,

Hierbij stuur ik u de aankondiging van onze SIGCHI-conferentie van dit
jaar, waarvan ik denk dat hij voor uw lezers ook van belang kan zijn.
Kunt u de mail doorsturen of mij de juiste contactgegevens sturen, als ik
bij u niet aan het juiste adres ben?

Met vriendelijke groet,
Elma Wolschrijn
Communicatieteam SIGCHI-conferentie 'The Web and beyond'
communicatie@thewebandbeyond.nl

AANKONDIGING 10E SIGCHI.NL CONFERENTIE: 'THE WEB AND BEYOND'

Op donderdag 8 juni vindt in het Tuschinski Theater te Amsterdam de
conferentie 'The Web and Beyond' plaats.  Hier zullen de
ontwikkelingen die sommigen samenvatten als 'Web 2.0' onder de loep
worden genomen.
Aandacht is er voor nieuwe dynamische interface-oplossingen,
technologische ontwikkelingen, user generated content, social networking
en uiteraard de gevolgen voor individu, bedrijf en samenleving. De
nadruk ligt op interaction design in de praktijk.

Sprekers
Toonaangevende sprekers uit zowel de User Experience community als het
bedrijfsleven geven hun visie op de toekomst van het web. Te verwachten
zijn bijvoorbeeld Jared Spool (User Interface Engineering), Jesse James
Garret (Adaptive Path) en Bill Scott (Yahoo!).

Locatie
Het Tuschinski Theater uit 1921 in de Reguliersbreestraat geldt als een
van de mooiste bioscopen ter wereld, gebouwd in een exotische mengeling
van Art Deco en Amsterdamse Schoolstijl.

Registratie
Registreer nu online. Als u voor 12 mei registreert betaalt u minder en
bent u verzekerd van een plaats.
Leden van aanverwante organisaties (BNO, SIGCHI.NL, BelCHI en ACM SIGCHI)
en studenten hebben recht op korting. Deelnemers aan de Adaptive Path
workshop kunnen gebruiken van een 'package deal'; zij krijgen korting
op zowel de workshop als de conferentie.
Online registreren: www.thewebandbeyond.nl/registreren

Interessant voor uw contacten?
Heeft u leden of contacten waarvoor de conferentie interessant kan zijn?
Plaats een aankondiging, banner of link op uw site of in uw nieuwsbrief.
Meer informatie: www.thewebandbeyond.nl of communicatie@thewebandbeyond.nl

AJAX WORKSHOP ADAPTIVE PATH OP 7 JUNI

De dag voor de conferentie organiseert Adaptive Path in Amsterdam de
workshop 'Designing and Building with Ajax'. Deelnemers aan de
workshop krijgen korting op de conferentie.