Femke van Ooijen on Sun, 27 Aug 2006 00:49:33 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] lobby uit de UK om Amsterdam te bezoeken...

Toch nog heel even over die Cross Mediapicknick dan. Ik kon het namelijk
niet laten om hen nog even zelf te mailen om te vragen hoe zij dan dachten
dat die jonge talenten en nieuwe bedrijfjes de entree zouden moeten betalen.
Bij de ANMI-cursussen http://www.anmi.nl/ bleek er namelijk bijvoorbeeld wel
wat te regelen te zijn voor studenten...wie weet hier ook?

Bij deze de reactie:

''Voor studenten is het inderdaad een hoog bedrag. Om de volledige
conferentie bij te wonen hebben we een aanbieding voor studenten van €
200,00. Als er interesse bij mensen om zich voor deze prijs te registreren,
laat het me dan weten, dan stuur ik je de link naar het registratieformulier
op.

Een andere optie voor studenten is om niet de hele conferentie bij te wonen,
maar alleen de student lectures bij te wonen. Dit programma is nog in
ontwikkeling en ik kan je nog niet precies vertellen waar en wanneer het
gaat plaats vinden, en de kosten die eraan verbonden zijn, maar als je hier
intersse in hebt kun je het beste contact opnemen met Ramon Govaars (
ramon@crossmediaweek.org); hij is bezig met de ontwikkeling van dit
programma.

We zijn ons ervan bewust dat de prijs te hoog is voor studenten. De reden
dat we deze prijs van € 200,00 niet communiceren op de website etc. is dat
studenten in eerste instantie niet tot onze doelgroep behoren. Natuurlijk
vinden wij het heel leuk dat er zoveel interesse in het event is bij
studenten en daarom zijn we nu ook hard bezig met het programma voor de
student lectures.''

Ik weet niet of ze het me in dank afnemen dat ik dit rondmail aangezien ze
het expres niet communiceren, maar ja, hoe moeten studenten anders überhaupt
weten dat er voor hen toch ook mogelijkheden zijn? (bedrag is nog steeds
niet niks, maar het scheelt toch 550 (!) euro en als je echt zou willen: het
kost dan maar drie dagen tegen een dove spraakcomputer aanpraten, of waar je
je geld ook mee verdient). Ik begrijp dat ze niet alleen maar studenten daar
willen hebben, maar wees dan duidelijk en hanteer gewoon een maximaal aantal
studentenkaartjes (maar communiceer dat dan wel). Ik ben alleen bang dat je
er als student alsnog vrij verloren rondloopt, maar goed...

groetjes,

Femke

Sluikreclame ;-) :
http://femstudeertaf.punt.nl