Koen Martens on Thu, 2 Nov 2006 11:52:45 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] wijvertrouwenstemcomputersniet.nl: [persbericht]Stichting spant geen kort geding aan

ravage@antenna.nl wrote:
> Een 'actiegroep' die, zonder dat iemand hen daarom gevraagd heeft en dat
> helemaal niets te maken heeft met hun doelstelling, oproept om 'hoe dan ook te
> gaan stemmen'.

Huh? De doelstelling is toch om democratie weer betrouwbaar te
maken? Stemmen hoort daar volgens mij gewoon bij... Ik zie je
bezwaar niet.

> Sorrie hoor, maar hier zakt mijn broek van af!

URL?

Gr,

Koen