Publiciteit - Nederlands Film Festival on Tue, 28 Nov 2006 11:57:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Afscheid Margo van der Valk

Beste relatie,

De afgelopen jaren heb ik met enorm veel plezier als hoofd publiciteit
voor het Nederlands Film Festival gewerkt. Na vijf edities neem ik
afscheid van de organisatie om mij fulltime te gaan richten op het
marketing-communicatiebureau Herrie, dat ik vorig jaar met Noortje van de
Sande ben gestart.

Annick Smit wordt per januari 2007 hoofd publiciteit van het festival. Zij
is bereikbaar via publiciteit@filmfestival.nl of 030-2303800.

Graag wil ik u bij deze hartelijk bedanken voor de prettige samenwerking
en de gezellige festivalavonden!

Hopelijk tot ziens en veel groeten,

Margo van der Valk
06-2499 3051