Marja Oosterman on Tue, 12 Dec 2006 19:06:10 +0100 (CET)

[Nettime-nl] spam adressen

Hi,

De spamhoeveelheid in onze mailboxen is in 2 maanden tijd bijna verdriedubbeld.
Op het net geen mailadressen meer publiceren? en van die tijdrovender online reactieformulieren plaatsen?
Geven we de strijd op?
Wat ik me afvraag, sturen we spam nog wel door naar de spambestrijders, zoals Spamcop?
Ze zijn niet meer zo adequaat en snel als 'vroeger',
maar er niet alert op maken maakt hun werk ook moeilijker..

Vr. groet,

Marja