zanne on Thu, 16 Aug 2007 10:47:57 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Proud to Present...

Beste vrienden en bekenden,

Ik stuur jullie nogmaals mijn veejayagenda. Zoals jullie zien sta ik dit
jaar op Lowlands! Dit is bijzonder voor mij omdat ik een lange
Lowlandstraditie heb, ik was er al op de allereerste editie bij, in 1993.
Het was een van mijn eerste festivals en een totaal gekkenhuis. Het had
veel geregend waardoor het hele festivalterein veranderd was in een grote
modderpoel. Normaal gesproken vallen feestjes dan in het water, maar
Lowlands niet.. Ik heb daar toen geleerd dat je heerlijk door modder kunt
glijden en dat mudfighting met wildvreemden zo gek nog niet is..
Een paar jaar later was ik er 'opgeklommen' tot de catering. Het is leuk
om op Lowlands te werken, ook omdat je dan opeens backstage kan.. Zo
backstage zelfs dat ik en mn vriendinnetje op het podium mocht dansen met
Faith no More, de amerikaanse rockband waar ik destijds nogal fan van was!
Een van de hoogtepunten in mijn leven, uiteraard, die ik nu dus ga
overtreffen door echt zelf op het podium te staan!

18-08-07 // LOWLANDS (INDIA TENT)
23-08-07 // VREEMD AT SUGARFACTORY
24-08-07 // CLUB 8, "GOSSIP"
25-08-07 // SUPPERCLUB
30-08-07 // VREEMD AT SUGARFACTORY
03-09-07 // FASHIONSHOW FOR PALMTREE (private)
14-09-07 // SUPPERCLUB
15-09-07 // GEMENNGD ZWEMMEN AT MELKWEG
20-08-07 // VREEMD AT SUGARFACTORY
21-09-07 // FURBALL AT MELKWEG
22-09-07 // SUPPERCLUB
06-10-07 // DANCECLASSICS AT P3, PURMEREND
18-10-07 // VREEMD AT SUGARFACTORY
03-11-07 // VERSCH AT SUGERFACTORY

WWW.ZANNE.NL