zanne on Thu, 3 Jan 2008 21:25:09 +0100 (CET)

[Nettime-nl] joehoe!!

Vrienden, Allereerst  wens ik jullie veel liefde, geluk, inspiratie, rust,
opwinding, rijkdom. bezinning en voorspoed toe!

INTAENZ PREZÆNTZ: ZANNE in de Akhnaton
Er komen een paar bijzondere avonden aan. Als eerste denk ik dan aan
"Intaenz prezaentz: ZANNE" dat vrijdag 12 januari plaats vind in Club
Akhnaton, Amsterdam.
kijk maar op http://www.intaenz.de/
Hier een beschrijving van het feest:
 De eerste editie van INTÆNZ PREZÆNTZ was een succes! Een heerlijke sfeer
door intænz gezellig publiek, swingende beelden en flitsende muziek hebben
er voor gezorgd dat het tweede feest al weer bijna voor de deur staat: 11
januari gaan we weer knallen!!

Natuurlijk staat de VJ weer centraal op deze avond. Deze keer zijn we
apetrots dat dat onze eigen amsterdamse ZANNE is!! Daarbij verzorgt INTÆNZ
(Hot Helmut en Raúl Fleischmann) als het ware de filmscore voor de
visuals, in vorm van lekkere dj-sets.
Deze avond zijn er maar liefst drie live mini-sets! De nieuwste tracks van
de Rotterdamse producer Khalil en onze eigen Amsterdamse superheld Wouter
Hisschemöller !! Alsof dat nog niet meer dan genoeg is voor een geweldige
avond, komt ook nog eens onze oude bekende Hot H'Almoud optreden met een
onvergetelijke live act.
Be There!

Maar zover is het nog niet! Eerst komt zaterdag 5 januari. Die nacht
veejay ik op twee feestjes, terwijl een van mn beste vriendinnen jarig is
en ik eigenlijk alleen naar haar verjaardag had willen gaan!
'GRAND DESSERT' in Club Edel
CLUB EDEL is vrij nieuw. Je kan er lekker eten en prima dansen. Stefano
Richetta van Exprezz geeft er zijn nieuwjaarsfeestje en heeft mij gevraagd
wat 'plaatjes te draaien' (visuele plaatjes dus)
met dj's: Vincenzo de Bull en Stefano Richetta
Dat doe ik tot een uur of een, dan ga ik door naar

'THE BEST' in Club Chi
Deze editie zal een aantal veelbelovende dj?s/organisatoren uit de
Amsterdamse underground het beste van 2007 laten horen. Verwacht het beste
dat house, minimal, techno, electro en techhouse bood in het afgelopen
jaar. Een betere manier om de eerste zaterdag van het nieuwe jaar te
vieren is er gewoon niet.
De DJ?s van dienst zijn Lupe (bekend van U.N.K.), Zender (the Rendezvous),
Flow (de Krangste), Ramchez & Pep (Redevice, Lofar), Hilbert in Hifi
(Sound Architecture) en Playground residents Richard Parker en Zomar.
Naast de beste muziek vormen de kunstige visuals van vj?s S-Loop en Zanne
en een special performance van Michelle Sars de ideale ingredienten voor
de eerste Playground in Club Chi. Ook kun je er bij een waarzegster achter
komen wat het komende jaar voor jou in petto heeft. De eerste 100
bezoekers kunnen bovendien rekenen op een gratis mix-cd van één van de
dj?s die zullen draaien deze avond.

Thu, Jan 3   // Supperclub , Amsterdam
Sat, Jan  5   // 'The Best' in Club Chi, Amsterdam
Sat, Jan  5   // 'grand dessert' in Club Edel, Amsterdam
Fri,  Jan12   // 'Intaenz prezaentz: ZANNE'  Club Akhnaton, Amsterdam Sat,
Jan12   // 'Gemengd zwemmen'  in de Melkweg, Amsterdam
Thu,Jan  3   // Supperclub , Amsterdam
Sat, Feb 2    // 'AV Social' London

Zo, en voordat ik nu de deur uitstap, op weg dus naar de Supperclub even
het volgende:
2007 was voor mij een fantastisch jaar! Ik wil iedereen bedanken die dit
voor mij mogenlijk heeft gemaakt! In de eerste plaats natuurlijk mn
familie en vrienden. Speciale dank gaat uit naar:
Jeroen, Carlos Valdes en Vanessa van Soulrock, Howy en iedereen van de
Supperclub, Anoinette, Arda en iedereen van de VHTO, Daan Spoek van
Lowlands, Hidde Pluymert en iedereen van de Melkweg, Jan Leliveld van
TopFlora en natuurlijk mijn lieve zoon Pjotr.