Richard Reekers on Thu, 13 Mar 2008 15:06:48 +0100 (CET)

[Nettime-nl] LET OP! Papieren Phishing

Hallo Nettime,

Zojuist uit de snailmailbrievenbus gehaald:

Een kabinet-envelop, met daarin een A4tje met doorslag en een
antwoordenvelop.

Een gratis aanbieding, maar als je je handtekening zet, ben je 900 euri
kwijt. Of zie ik het verkleerd? Hier de scan:

http://www.etld.nl/reconcept/paperphishing.html

Wat mij betreft mag deze club dood. Iemand ideeën?

Antwoordenvelop is geadresseerd aan (min of meer letterlijk):

GT@P
Frederico Tapia, 37, 2 piso
15005 A Coruna (Espana)