info Nederlands Film Festival on Tue, 3 Jun 2008 16:54:28 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] 030608 Afscheidsmail Annick Smit

Vanaf vandaag heeft Roos Schregardus mijn functie als Hoofd Publiciteit van het Nederlands Film Festival overgenomen.

Ik ga me full time bezighouden met het bedrijf dat ik samen met Gertjan van Mook opgericht heb: The Man with the Pan. Onder deze naam gaan wij een ludiek en onafhankelijk foodlabel op de markt brengen. Van de bereiding of voor gebruikssuggesties van elk product zijn korte films te bekijken op www.themanwiththepan.tv.

Ik heb met heel veel plezier voor het Nederlands Film Festival gewerkt en ik zal het team en de geweldige sfeer missen.

In september ben ik natuurlijk op het festival en ik hoop iedereen daar te zien!

Ik ben te bereiken op annick@themanwiththepan.tv of op 06-33933315.

Met vriendelijke groet,

Annick Smit