paul keller on Mon, 29 Sep 2008 10:41:03 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Persbericht: Eerste Flachlandfest biedt bijzonder Gouden Kalf-programma

volgens mij had ik me niet op de perslijst van het Nederlands
filmfestival geabonneerd. als ik alle (!) persberichten van het NL
filmfestival zou willen hebben dan zou ik dat doen en me niet op een
mailing-list voor over net-kritiek abonneren... grrr/paul

http://www.voyantes.net/blog | http://www.flickr.com/photos/paulk/