Geert Lovink on Sun, 26 Oct 2008 21:27:04 +0100 (CET)

[Nettime-nl] vanuit schiphol-oost

beste nettime-nl'ers,

ik kom net terug van schiphol waar ik samen met esther de opvang deed
van de mensen die aankwamen op plaza en doorgingen per auto naar
schiphol-oost. ook hebben we wat artikelen vertaald in het engels. het
regende vreselijk vanmiddag maar nu is het droog en de stemming is
hartelijk, direkt, persoonlijk, tijdens deze derde schipholbrand
herdenking.

de audio live stream had wat opstart problemen maar loopt nu erg goed.
luister maar:

http://m2m.streamtime.org

scroll down voor de link (I somehow cannot copy-paste that link at the
moment).

iets anders dat ik vond is dit flash werk dat onderdeel is van het
lange achtergrond artikel in trouw van zaterdag:

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1883504.ece

groeten, geert